Aplikacija CEWE Fotosvet Naročite hitro in enostavno

Prijavite se na naše e-novice in prejmite 10% popust pri vašem naslednjem naročilu!

Stanje naročila
Fotokioski
Informacije
08 205 91 91

Moj uporabniški račun

Prosim izberite...
Ob odjavi se iz varnostnih razlogov izbrišejo vsi neshranjeni projekti in vsebina vaše košarice.

Pogosto zastavljena vprašanja

Naredili smo seznam najpogosteje zastavljenih vprašanj. Upamo, da najdete odgovor na vaša vprašanja!

Moj račun

V tem primeru vam bo pomagala funkcija »Pozabljeno geslo«. Enostavno kliknite na »Moj račun« na spodnjem delu spletne stran. Povezalo vas bo na novo stran, kjer se bo pojavilo sledeče besedilo: »Če ste pozabili geslo, kliknite tukaj«. Kliknite na odebeljeno besedo »tukaj«. Vnesite svoj elektronski naslov, ki ste ga uporabili med registracijo, in kliknite na Pošlji. Nato Vam avtomatično pošljemo na vaš elektronski naslov z vsemi nadaljnjimi informacijami. V kolikor v roku par minut ne boste našli pošte v mapi Prejeto, prosimo, da preverite mapo Spam.

Od e-novic se odjavite v vašem Računu, ki se nahaja v zgornjem desnem delu naše spletne strani. Pod rubriko e-obvestila lahko nastavitve poljubno spreminjate.

Za vzpostavitev komunikacije, prosimo, kliknite tukaj.

Potek naročila & Oblikovanje

TLS pomeni Varnost transportnega sloja in je šifrirni protokol, ki je potreben za varno komunikacijo z našim strežnikom.

Varnost vaših podatkov je za nas zelo pomembna, zato smo se odločili, da teh zastarelih protokolov ne podpiramo več. Na žalost to pomeni, da se zelo stari ** brskalniki ** ali ** različice programske opreme ** ne morejo več povezati z našim strežnikom.

** Kaj lahko storite potem? ** Priporočamo, da najprej opravite vse razpoložljive posodobitve programske opreme za naročanje. To običajno reši težavo. Če ne, preverite računalniški sistem, ki ga uporabljate: - Windows: Uporabite vse priporočene posodobitve za operacijski sistem Windows. - MAC: nadgradite na vsaj macOS 10.10.x. - Mobilne naprave (Android / iOS): posodobite svoj operacijski sistem. Če to ne deluje, verjetno uporabljate strojno opremo, ki ni več podprta. Za varno uporabo naših sistemov vam lahko le priporočamo uporabo sodobnejše strojne opreme. Varnost vaših podatkov nam je pomembna, hvala za razumevanje!

V interesu naših strank se trudimo, da bi naše proizvodne in dobavne roke zmanjšali na minimum.

V ta namen se takoj, ko vaše naročilo prispe na naš strežnik, takoj posreduje obsežen, popolnoma avtomatiziran proizvodni proces in proizvodnja se začne takoj.

Zato vas prosimo za razumevanje, da vašega naročila pozneje ne moremo spremeniti ali preklicati.

Večino naših izdelkov lahko prevzamete osebno v kateri koli izmed poslovanic naših izbranih partnerjev. Po postopku urejanja določite želeni način prejema.

Izjema so izdelki, ki jih zaradi njihove velikosti ni mogoče dostaviti na zbirno mesto. Tako je na primer pri večjih stenskih dekoracijah.

Po izbiri možnosti prevzema v ceniku, boste našli našo ponudbo izdelkov.

Če urejate svojo CEWE FOTOKNJIGO s programsko opremo CEWE Fotosvet, imate možnost poimenovati in shraniti projekt kamor koli želite po funkciji »shrani«. Od tu lahko kadar koli odprete osnutek.

Postopek unovčenja kuponov, razčlenjen na poti naročil, najdete [TUKAJ] (/promo-coupon.html).

Prosimo, vedno se prepričajte, da želite kupon unovčiti, preden ga unovčite.

Če imate težave, se obrnite na našo službo za stranke.

Če ste prepričani, da svojega kupona kljub izpolnjevanju pogojev za unovčenje ne boste mogli unovčiti, nas kontaktirajte.

** Obdelamo lahko naslednje slikovne formate **:

JPEG (Norm der Joint Photographic Experts Group), Razširitev datoteke: .jpeg, .jpg

TIFF (format označene slikovne datoteke), Razširitev datoteke: .tiff, .tif

BMP (bitna slika za Windows), Razširitev datoteke: .bmp, .dib

PNG (prenosna omrežna grafika), Razširitev datoteke: .png

GIF (Graphics Interchange Format), Razširitev datoteke: .gif

Možnost preurejanja se razlikuje glede na pot naročila, ki ste jo izbrali prej.

Naročila CEWE FOTOKNJIGE, oddana prek programske opreme CEWE Fotosvet, bodo shranjena v vašem uporabniškem računu šest tednov. To vam bo omogočilo, lahko da brez sprememb naročite dodatne izvode v roku šestih tednov.

  • Če želite to narediti, se prijavite s svojimi uporabniškimi podatki v zgornjem desnem kotu pod 'Moj račun'.
  • V svojem računu izberite »Moji projekti«.
  • Nato kliknite na gumb "Moji projekti". Kliknite ikono nakupovalnega vozička pod predogledom predhodno naročenih izdelkov, da začnete ponaročati izdelek.

Preurejanje CEWE FOTOKNJIGE pomeni izdelavo kopije, torej je izdelek izdelan na podlagi predhodno prenesenih podatkov, zato ga naknadno ni mogoče spreminjati. Spremenite lahko samo projekt, shranjen na trdem disku vašega računalnika, in ga naročite kot novo naročilo.

Če je bila knjiga sestavljena ali naročena neposredno preko naše spletne strani, ste morali projekt naprej shraniti.

Možnost shranjevanja med postopkom urejanja najdete v zgornjem levem meniju. Shranjeni projekti bodo ostali na voljo še 6 mesecev po ustvarjanju pod "Moj račun -> Moji projekti" in jih je mogoče poljubno spreminjati ali naročiti prek brskalnika.

Dostava & Pritožbe

Če najdete kakršne koli ugovore glede naših storitev ali izdelkov, nas nemudoma kontaktirajte. Običajno zahtevamo fotografijo poškodbe ali proizvodne napake. Običajno vas prosimo, da nam poškodovano blago vrnete.

Po preverjanju bo vaše naročilo po potrebi ponovno izdelano, pod pogojem, da so ustrezni podatki še vedno shranjeni na naših strežnikih. V nasprotnem primeru boste morali ponaročiti želene foto izdelke.

Naši sodelavci se bodo z vami vedno dogovorili glede natančnih nalog v zvezi z obravnavanjem reklamacij! Kontaktne podatke naše službe za pomoč strankam najdete [TUKAJ] (/ contact.html).

Hvala za sodelovanje!

Piksli (do 4 mm) na robovih fotografij so lahko med pridobivanjem fotografije izpuščeni. Razlog za to je maska ​​zaklopa, ki leži na fotografiji med osvetlitvijo. Ta izguba je zaradi tehničnih razlogov neizogibna. Ta pojav lahko preprečite tako, da s programom za urejanje fotografij vnaprej prilagodite obrezovanje fotografije po meri ali pa okoli fotografije postavite okvir.

Obdelava fotografij običajno traja 2-6 delovnih dni.

Dobavne roke za naše izdelke najdete [TUKAJ] (/arlista.html).

Ogledate si lahko informacije za vsak izdelek, razčlenjene po kategorijah izdelkov.

Izdelki, cene in dobavni roki

Točno ceno svojih izdelkov in roke dostave najdete [tukaj] (/services / arlista.html) {target = _blank}.

Ogledate si lahko informacije za vsak izdelek, razčlenjene po kategorijah izdelkov.

Velikost fotografij je odvisna od razmerja stranic naročenih slikovnih datotek.

Analogna in digitalna fotografija se razlikujeta glede na razmerje stranic.

V analognem območju je 35 mm negativno (filmsko) razmerje 2: 3. Kot rezultat, na primer (če je razvit na zvitku 10 cm širokega fotopapirja), vedno dobimo format fotografije 10 x 15 cm.

Razmerje stranic trenutnih digitalnih fotoaparatov je običajno 3:4 zaradi privzete nastavitve. Kot rezultat, na primer, ko se razvije na istem zvitku 10 cm širokega fotopapirja, bo fotografija formata 10 x 13,5 cm. Višina fotografije v tem primeru bo 10 cm (na podlagi ležečih slik). Vendar pa se dolžina fotografij lahko razlikuje (zaradi različnih razmerij stranic), saj so posledica pomanjšane slikovne datoteke med osvetlitvijo.

V nadaljevanju je prikazana velikost fotografij v razmerju stranic 3:4 (splošni format za digitalne fotografije) in razmerju stranic 2:3, ki je klasičen format za 35 mm negative:

Format: 3: 4 2: 3 (klasični) 9:16

  • 9-ka 9x11 cm* 9x13 cm* 9x15 cm*
  • 10-ka 10x13 cm* 10x15 cm* 10x18 cm*
  • 11-ka 11x15 cm* 11x17 cm*
  • 13-ka 13x17 cm* 13x18 cm*
  • 20-ka 20x27 cm* 20x30 cm*
  • 30-ka 30x40 cm* 30x45 cm*

  • možne so razlike zaradi proizvodnje

Če vaši posnetki niso bili posneti v klasičnem formatu (2:3), vendar bi radi fotografije s tem razmerjem stranic (ker bi jih postavili v že pripravljen okvir, na primer), priporočamo, da jih pred naročilom razrežete na velikost, npr. s programom CEWE Fotosvet za urejanje fotografij V tem primeru upoštevajte, da morate nekatere dele posnetkov obrezati. Če se ne želite truditi z obrezovanjem fotografij, pri naročilu izberite ** klasična velikost fotografije**. V tem primeru na vmesniku za naročanje fotografij (tako programsko kot na spletu) označimo del vaših fotografij, ki bo obrezan, s prečnim črtastim območjem. Le tako bodo vaše natisnjene fotografije enake in standardne velikosti.

Če vam je bolj pomembno, da so na natisnjenih fotografijah vsi motivi prikazani, izberite “** Original Image Size **”. V tem primeru je velikost natisnjenih fotografij enaka razmerju stranic izvirnih fotografij, odvisno samo od nastavitev, ki ste jih izbrali (kvadrat, panorama, normalno, po meri itd.). (Višina natisnjnih fotografij je vedno fiksna in ustreza velikosti zvitka fotopapirja (npr. 10), dolžina fotografij bo drugačna.)

Pri nas lahko naročite panoramske fotografije v velikostih 9-ka in 10-ka, tudi v razmerju stranic 16:9. Če naročate panoramske fotografije v drugih formatih, jih pred naročilom uredite s programom za urejanje fotografij.

Na primer, v formatu 10 x 30 priporočamo, da fotografijo postavite na belo ozadje velikosti naročila (na primer 20 x 30 cm / 254 dpi) z belim okvirjem zgoraj in spodaj.

Druga vprašanja

Za visokokakovostne papirne slike priporočamo naslednjo ločljivost:

  • Velikost 9-ka 700 x 1000 slikovnih pik

  • Velikost 10-ka 800 x 1200 slikovnih pik

  • Velikost 11-ka 898 x 1323 slikovnih pik

  • Velikost 13-ka 1000 x 1400 slikovnih pik

  • Velikost 15-ka 1200 x 1600 slikovnih pik

  • Velikost 20-ka 1600 x 2400 slikovnih pik

  • Velikost 30-ka 2400 x 3600 slikovnih pik

  • Velikost 40-ka 3200 x 4800 slikovnih pik

  • Velikost 50-ka 4000 x 6000 slikovnih pik

Če je bila datoteka pdf ustvarjena z Adobe® InDesign® in CEWE PHOTO BOOK Template Generator, lahko vaše naročilo ustvarimo tudi iz datoteke pdf.

Za več informacij glejte [CEWE FOTOKNJIGA iz pdf] (/pdf2book.html)

To ni mogoče.

Na slovenski naslov lahko naročite samo prek slovenske programske opreme ali spletne strani.

Če naročate s tujega naslova, lahko naročilo oddate neposredno prek spletnih mest CEWE v drugih državah EU. Storitve CEWE so trenutno na voljo v naslednjih državah: Avstrija, Belgija, Hrvaška, Češka, Danska, Francija, Nemčija, Madžarska, Italija, Luksemburg, Nizozemska, Poljska, Romunija, Slovaška, Slovenija, Španija, Švedska, Slovaška.

– Avstrija: www.cewe-fotoservice.at – Anglija: www.cewe.co.uk – Belgija: [www.cewe.be] (https://www.cewe.be) {target = _blank} – Danska: [www.onlinefotoservice.dk] (https://www.onlinefotoservice.dk) {target = _blank} – Češka republika: [www.cewe.cz] (https://www.cewe.cz) {target = _blank} – Francija: [www.service-photo-online.fr] (http://www.service-photo-online.fr) {target = _blank} – Nizozemska: [www.cewe.nl] (https://www.cewe.nl) {target = _blank} - Hrvaška: [www.cewe.hr] (https://www.cewe.hr) {target = _blank} – Poljska: [www.cewe.pl] (https://www.cewe.pl) {target = _blank} – Luksemburg: [www.cewe.lu] (https://www.cewe.lu) {target = _blank} – Nemčija: [www.cewe.de] (https://www.cewe.de) {target = _blank} – Norveška: [www.cewe.no] (https://www.cewe.no) {target = _blank} – Italija: [www.cewe.it] (https://www.cewe.it) {target = _blank} – Portugalska: [www.cewe.pt] (http://www.cewe.pt) {target = _blank} – Romunija: [www.cewe.ro] (http://www.cewe.ro) {target = _blank} – Španija: [www.cewe.es] (https://www.cewe.es) {target = _blank} – Švica: [www.cewe.ch] (https://www.cewe.ch) {target = _blank} – Švedska: [www.cewe.se] (https://www.cewe.se) {target = _blank} – Slovaška: [www.cewe.sk] (https://www.cewe.sk) {target = _blank} - Slovenija: [www.cewe.si] (https://www.cewe.si) {target = _blank}

Barvni profili ICC se lahko razlikujejo glede na napravo za izpostavljenost. Ker med proizvodnjo uporabljamo različne naprave za osvetlitev in vnaprej ni znano, v katera bo primerna za vaše naročilo, posledično teh barvnih profilov ne upoštevamo.

Podatki o fotografijah poslanih prek spleta, bodo za obdelavo vašega naročila shranjeni približno tri tedne, potem bodo nepreklicno izbrisani.

Čas shranjevanja nam omogoča, da v primeru reklamacije hitro ponovno naročimo vaše naročilo, ne da bi nam bilo treba ponovno posredovati podatke.

Za vas smo na razpolago! Pokličite nas!

Dosegljivi smo na telefonski številki za pomoč uporabnikom: 08 205 91 91, od ponedeljka do nedelje: 8:00 - 17:00.