Klasika med trendi, ki jo osvežimo z živo rumeno in kričeče roza barvo, dobi bolj sodoben videz, klasičen videz se izgubi. Različni grafični vzorci, oblike, črte in svetel les ustvarijo posebno strukturo in prinašajo živahnost.
Sarah Asche, CEWE ustvarjalka
Naj vas vsak dan spremlja koledar, ki ga narišete s kredo na steno. Vsak dan prilepite novo fotografijo kot spomin na prijeten in poseben dan. Na začetku vsakega meseca oblikujete nov koledar.
Še namig: koledar bo še bolj zanimiv, če fotografije in sporočila pritrdite na steno z magneti.
Kako nastajajo novi trendi?
Bogati smo lahko tudi drugače, tudi z obilico novih trendov. Ti nastajajo v posebnem trend biroju, v mednarodnem kolektivu, ki je dovzeten za nove sloge. Novi trendi ne nastajajo le v zaprtem dizajn studiu, za štirimi stenami, ampak večinoma nastanejo že prej. Ko se nov trend razširi, lahko govorimo o "pravem" trendu. Takrat je dosežen vrhunec in trend postane mainstream.
Vsakič, ko se pojavi nov trend, po določenem času sledi tudi zdolgočasenost in zatišje. Takrat nastopi čas iskanja novih trendov. Najprej se nove oblike in barve pojavijo v modnem svetu, ki se lahko razširijo tudi na druga področja, npr. na področje bivalne kulture.
Raziskovanje novih trendov
Trende najdemo povsod. Naša naloga je, da jih čim prej prepoznamo.
Naša naloga je raziskovanje novih smernic - novih barv, oblik in stilov. Vsak dan sledimo objavam na blogih, v revijah, dogajanju na ulicah in sejmih, vsemu, kar je očem in ušesom ostalo skrito.
Tako lahko odkrijemo najnovejše trende, analiziramo njihov vpliv na oblikovanje in razberemo, kakšne vplive bodo imeli v prihodnosti. Tako nastajajo novi trendi tudi pri oblikovalski ekipi CEWE in novi izdelki so takoj na voljo tudi našim strankam.